02.03.13

Jak jsem nakoupila v Yves Rocher za 4 Kč


Možná jste zaznamenali, že Gervais ve spolupráci s Yves Rocher pořádala od začátku ledna do konce února soutěž. Jednou z výher byla 500 Kč poukázka na nákup v Yves Rocher, takže jsem nelenila a začla nakupovat gervais, co kdyby náhodou. A náhodou to vyšlo. :)
Minulý týden jsem se teda vydala do Prahy poukázku utratit a tohle z toho vylezlo.


Fluidní make-up pro bezchybnou pleť 

Na tenhle make-up jsem měla zálusk už asi měsíc, a tak byl hned první na seznamu. Má přirozený odstín, nádherně kryje, nevypadá jak paštika a vážně zanechává krásnou pleť. Prostě perfektní! Recenze se dočkáte už brzy.


3 minutová rozjasňující maska s granátovým jablkem

Další na seznamu. Většinou si dělám masku když přijdu z tréninku a protože přicházím pozdě, jsem občas líná si 10 minutové masky dělat. Proto jsem neváhala a tuhle masku si pořídila. Zatím jsem ve fázi testování, ale určitě brzy zrecenzuji. První pocity jsou ale pozitivní.


Hydratační balzám na rty

Tak tyhle balzámy asi není třeba komentovat. Skvěle hydratuje, hezky vypadá, dobře se nanáší a má dlouhou výdrž. Myslím, že u těchto balzámů na rty už zůstanu.


Tělové mléko ostružina

Sice jsem psala, že tělová mléka nemám ráda, ale nedalo mi to a tohle jsem musela vyzkoušet, už jen kvůli té vůni. Na zkoušku jsem si koupila malé balení, ale hned po prvním použití vím, že si určitě příště poběžím pro to velké. Vůně naprosto dokonalá, večer jsem se namazala a cítila jsem ho ještě ráno. Dobře hydratuje, nelepí a je prostě perfektní. Jediná maličkost je to, že se z lahvičky docela špatně dostává, ale to mu odpouštím.


Kostky do koupele

Už jsem potřebovala jen něco malého levnějšího, a tak jsem přihodila dvě kostky do koupele, jednu ostružinovou, jednu vanilkovou. Zkoušela jsem zatím jen ostružinovou a překvapilo mě, jak vodu obarvila na fialovo. Vůně jsou to jak jinak než dokonalé.


A jako dárek k nákupu jsem dostala vzoreček nové masky na vlasy pro poškozené vlasy z nové řady. Trochu jsem se té masky bála, protože je bez silikonů a já nikdy na vlasy nic bez silikonů nepoužívala. Nejdříve jsem se lekla, protože je maska hodně hutná, vypadá spíše jak nějaký zimní krém na ruce nebo obličej, nemá takovou tu jakoby slizkou konzistenci. Příjemně mě však překvapila. Myslela jsem si, že nic lepšího než Latté od Kallosu neseženu, ale po této masce jsem měla vlasy ještě krásnější, pevnější a vypadaly zdravější. Určitě vám tedy tuhle masku doporučuji a rozhodně bude stát za vyzkoušení i šampon a kondicionér z té samé řady. Alespoň já to tedy vyzkouším.

3 komentáře:

  1. Taky jsem to poukázku vyhrála, tak se těším, jak ji využiju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věř mi, že pak nebudeš vědět co dřív :)

      Vymazat
  2. Maska bez silikonů? No to je ale přesně to, co hledám! Tak už vím kde ji seženu :D

    OdpovědětVymazat