03.03.13

Lush - Tea tree water

Už dlouho jsem taky chtěla vyzkoušet nějaký výrobek z tolik vychvalovaného Lushe. A protože mi přijde jako blbost vyhazovat stovky za blbosti, který dvakrát rozpustim ve vaně, rozhodla jsem se začít u péče o pleť.


Jelikož mám smíšenou pleť, Tea tree water byla jasná volba. Na výběr je ze dvou balení - 100 ml za 145 Kč a 250 ml za 300 Kč. Výrobce píše, že v Austrálii se čajovník (tea tree) používá například i na bodnutí hmyzem, drobná poranění kůže a bolesti uší, tak uvidíme, jestli to zabere až mě poprvé letos štípne komár. V první řadě má ale schopnost pročistit a zklidnit pleť a odstranit její vady - to můžu potvrdit. Těsně před jeho koupí se mi udělala z akné na čele drobná krupička, stačilo na ni každý večer tea tree stříkat a asi do tří dnů zmizela. Od té doby vodu používám každý večer po vyčištění pleti a nemůžu si ho vynachválit. Navíc ještě i hezky osvěží a přijde mi, že skoro neubývá. Takže jestli nevíte co od Lushe vyzkoušet, tohle je určitě správná volba, příště si koupím rovnou to velké balení a vyzkouším i něco jiného.

Žádné komentáře:

Okomentovat