24.02.13

Essence - Nude glam - Cotton candy

V první řadě bych se chtěla omluvit, že jsem tak dlouho nepřispívala. Zateplovali jsme můj pokoj, a tak jsem měla plné ruce práce a když už jsem nějaký čas měla, neměla jsem kde v klidu fotit a psát. Tento týden toho sice mám celkem hodně ve škole, ale pokusím se dohnat všechny resty.

Dnes zas jen rychločlánek a opět na téma laků na nehty. (Omlouvám se, jestli vás tím otravuju, ale dneska prostě delší článek nezvládnu.)

Omlouvám se, za odloupnutý kousek na prostředníčku, fotila jsem po celém týdnu.


Tento týden jsem měla nehty nalakované lakem od Essence z kolekce Nude glam. Myslím si, že téměř každá  holka, která nakupuje laky v drogeriích alespoň jeden lak z této kolekce má. Miluju tyhle světlounké přirozenější laky a myslím si, že sluší každé.


Lak seženete za 39 Kč.


Jako podlak jsem použila Protecting base coat také od Essence. Kupovala jsem ho myslím ve výprodeji za 29 Kč. Na nehtu udělá krásný hladký povrch. Místo něj teď do prodeje zařadili jiný podlak a nepochybuji, že bude stejně skvělý.

Žádné komentáře:

Okomentovat