04.03.13

Spotřebováno za únor

Tenhle měsíc jsem toho moc nevypatlala, takže vás tentokrát žádné sáhodlouhé vyprávění nečeká. Zatím to ale vypadá, že v březnu toho bude o něco víc. :)


Dove - Beauty finish deodorant

Ačkoliv tu mýdlovou vůni Dove nesnáším, tenhle deodorant mi voněl. Všechny funkce splňoval skvěle, žádné koláče na tričku se nekonaly a podpaží vydrželo dlouho suché. Akorát má trochu tendenci dělat bílé fleky na oblečení, ale není to tak drastické jako u jiných deodorantů.

Oriflame - odlakovač na nehty

Viděla jsem ho u sestřenice a líbilo se mi, jak voní po mandlích, proto jsem si ho koupila. Ale bylo to poprvé a bohužel i naposledy. Na tamponku vydrží asi tak do odlakování dvou nehtů, takže než si odlakuju obě ruce, vyplácám ho strašně moc. Akorát se mi potvrzuje, že nejlepší odlakovač je úplně obyčejný z DM asi za 30 Kč...

Lip smacker Coca Cola

Kamarádka mi ho přivezla z Německa a já byla strašně nadšená. Bohužel jsem si ho ale vždycky hned slízala z pusy, takže vlastně ani pořádně nevím, jak dlouho na ní vydrží. Každopádně to ale není bůhví jaká hydratace, takže to rozhodně není pro ty, co mají dlouhodobě vysušené rty. Ale až ho někde uvidím, určitě si ho koupím znovu.

2 komentáře:

  1. S bílými fleky od deodorantu mám taky problém, ale Rexona je celkem dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejhorší je, že já si jich skoro vždycky všimnu až ve škole nebo prostě někde na veřejnosti :/

      Vymazat