18.03.13

První nákup u Plum



Už dlouho sjíždím eshop Plumfoolery a chci vyzkoušet nějaké ve světě opěvované výrobky. Před 14 dni jsem se konečně rozhoupala a objednala, v pondělí mi pak přišel balíček Made with love. A co že v balíčku bylo?


Balzám na rty Carmex

Kvůli němu vlastně celá objednávka vznikla. Slyšela jsem na něj jenom samou chválu, a tak jsem ho také chtěla vyzkoušet. Když jsem ho otevřela, cítila jsem příjemnou vůni vanilky, po natření na rty se ale uvolnil mentol, který mi zpočátku celkem vadil, ale čím častěji Carmex používám, tim méně mi vadí. Teď už ho nepustím z ruky a nesahám téměř po žádném jiném balzámu. S touhle rychlostí ho asi budu mít za chvíli spotřebovaný. Ale nevadí, už teď plánuji nákup jahodového Carmexu. Za mě rozhodně výrobek měsíce!


Revlon - Gold spun paletka

Dlouho jsem si chtěla pořídit nějakou paletku, ale nechtěla jsem žádnou moc barevnou, připadám si pak jak omalovánky a prostě mám pocit, že mi barevné stíny nesluší. Tahle mi přišla naprosto ideální a vypadá, že jsem se nespletla. Za první týden jsem s ní spokojená, barvy jsou krásné, hezky pigmentované, neslévají se do linky. Více vám o ní možná povím někdy jindy.


Nivea - pudr, odstín sand

Tenhle pudr jsem si koupila vlastně jenom proto, že jsem chtěla vyzkoušet dekorativku Nivea, která v naší zemi normálně v drogerkách není. Obsahuje extrakty ze zeleného čaje a má matovat. S tím souhlasím, ale nepříde mi, že by matující efekt vydržel příliš dlouho. Jinak pro slečny, kterým se nemastí pleť si myslím, že nemá chybičku.

A nakonec jsem přihodila ještě tester vyhlášeného kondicionéru Aussie - 3 minutes miracle. Když ho nanáším, připomíná mi vůní žvýkačky v lízátkách Chupa Chups, když vlasy usuším je vůně naopak taková lehce chemická. Jinak co se týče výsledků, vlasy jsou po něm jemné jako třeba po masce Latté od Kallosu, ale rychleji se mastí. Mě osobně teda moc nepřesvědčil, je vidět, že každému sedí něco jiného.

Máte s těmito výrobky nějaké zkušenosti? Doporučili byste mi u Plum nějaké další výrobky?

Žádné komentáře:

Okomentovat