17.03.13

Blogsale

Protože mám doma nějakou kosmetiku, která mi z nějakého důvodu nevyhovuje nebo jí prostě nepoužívám a je mi líto jí vyhodit, rozhodla jsem se "založit" si tady blogsale, aby si aspoň některé z těch výrobků třeba našly nové maminky.
Ke všem cenám se přičítá poštovné a balné 50 Kč, pokud si objednáte více věcí platíte samozřejmě jen jedno poštovné.





Balea - vazelína
použita asi 3x (na obrázku vidíte, kolik zbývá) - 20 Kč


Balea - čistící pásky
zbývají 4 ks, 50 Kč


Parfém Oriflame - Life Circle Blossom
zbývá něco přes půlku, květinová vůně
60 Kč


Parfém B.U. - Star
zbývá cca půlka, možná víc
50 Kč


Lak na nehty Gabriella Salvete - růžový
použitý asi 3x
30 Kč


řasenka Miss sporty - Lash Millionaire
použita asi 5x, 30 Kč


Garnier - hydratační pleťová maska
mám jich několik kusů, 20 Kč



Avon colortrend - pudr medium
použitý 2x, na mě moc tmavý
barva odpovídá té na dolní fotce, 50 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat