11.03.13

Rtěnky NYC

Za málo peněz hodně muziky, to se podle mě lidem od NYC co se těchto rtěnek týče povedlo. Proto je před vámi musím vychválit do nebe.


Mám dva odstíny, vlevo 414 Lilac Dream a vpravo 420 Mousse. Můžete je koupit například v drogerii Rossmann za něco málo přes 50 Kč.

A teď jen rychlá chvála. Myslím, že takhle v bodech to úplně stačí, nemá cenu tady psát tisíckrát, jak strašně mi ta rtěnka vyhovuje.
Snad bych řekla jen:

+ krásné barvy, skvělá pigmentace
+ nezalézá do vrásek
+ poměrně dobře hydratuje
+ nízká cena

- nedá se úplně zasunout, když ji vyndaváte, otírá se o víčko, musí se tedy vyndavat opatrně

Vlevo Lilac Dream, vpravo Mousse

Určitě vyzkouším i další odstíny a vás, které ještě žádnou NYC rtěnku nemáte vyzývám - běžte si ji koupit, za těch pár korun rozhodně nebudete litovat.

2 komentáře:

  1. Já jsem měla jednu a hrozně mii zalézala do vrásek.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, vyzkouším. Ale asi až mi dojde moje rtěnka od Miss Sporty, ta je taky supr :)

    OdpovědětVymazat