27.03.13

Spotřebováno za březen

 Měsíc se s měsícem sešel a máme tu další spotřebováno. Přijde mi to jako včera co jsem psala to poslední, byla totiž úplně stejná zima jako dnes. Ale to teď nechme stranou. Za březen jsem spotřebovala celkem 9 věcí a to je o hodně víc než za únor. Tak je pojďme zhodnotit.


Vanilkový tělový krém Avon naturals

O tomhle krému už jsem se zmiňovala tady, takže myslím, že není co dodávat. Úžasně voní, dobře hydratuje, má krásnou texturu a určitě si ho pořídím znova až ještě něco vymažu.

Balzám Very me Oriflame

Tenhle balzám už jsem měla podruhé a byla jsem s ním spokojená. Má příjemnou žvýkačkovou vůni, rty nezbarví a je na nich velmi příjemný. Mínus je snad jen to, že na nich moc dlouho nevydrží, ale já jsem stejně zvyklá si rty mazat pořád, takže mi to nevadí. Až nějaké další vypatlám, určitě si ho pořídim znovu.

Tekuté oční linky Very me Oriflame

Měla jsem už troje, byla jsem spokojená, dobře se s nimi pracovalo, ikdyž to chtělo trochu cviku. Teď jsem se ale rozhodla malovat se kajalovou tužkou.


Sprej pro tepelnou úpravu vlasů Avon

Já úplně nevím, jestli tyhle spreje k něčemu jsou, ale aspoň mám při žehlení lepší pocit, že je mezi vlasy a žehličkou ještě nějaká ochranná vrstva. To tenhle splňoval, akorát byla celkem na prd pumpička, stříkala si jak chtěla.


Noční krém s tea tree a rozmarýnem Oriflame

Skvěle voní, když jsem ho používala měla jsem pleť hezčí a méně lesklou. Celkem dobře i hydratuje a určitě bych ho všem doporučila.

Balzám na rty Panthenol

Nejlepší balzám na rty co existuje a ještě navíc přírodní. Skvěle voní, připomíná mi to něco z dětství. Je výborný pokud máte popraskané koutky, suchou kůžičku nebo jinou neplechu na rtech. Měla by to být povinná výbava všech! 

Mango - Lady Rebel (vzoreček)

Tenhle vzoreček jsem dostala v Sephoře. Vůně mě hodně zaujala, je částečně sladká a částečně i kořenitá, ale nejsem na tyhle popisy moc dobrá, asi si to budete muset očichat každý sám. Každopádně kdybych neměla doma tolik voňavek asi bych se po ní koukla.

Šumivá kostka do koupele Yves Rocher - ostružina

Nikdy v životě jsem se v ničem voňavějším nekoupala! Nejradši bych si koupila z téhle řady všechny výrobky!


Šampon a kondicionér 2v1 pro všechny typy vlasů Avon

Normální šampon, nic extra. Neurazí nenadchne.

Jinak se omlouvám, že jsem dlouho nic nepsala. Brzy se pokusím všechny resty dohnat.

2 komentáře:

  1. Jé, dost zajímavé věci, já toho teda tolik nevypotřebuju..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jak kdy no :D někdy tolik, jindy třeba jen 3 věci...

      Vymazat