27.01.13

Wishlist for January

January

January by npaji featuring western blouses

Každý den projíždím různé stránky s kosmetikou a oblečením a chtěla bych se s vámi podělit o to, co je momentálně na mém wishlistu.

Nude lodičky - blíží se maturáky, je tu plesová sezóna a já bych potřebovala přesně takovéhle lodičky k mým krásným novým elegantním černým šatům

Pouzdrová sukně - sice dvě mám, ale těch není nikdy dost a v H&M mají tyhle za 129 Kč, takže až se dostanu do Prahy, tak to bude první věc co koupím 

Džínová košile - přijdou mi prostě stylový a jednu takovou bych nutně potřebovala :D

Aussie 3 minute miracle - půlkou blogerek milovaný kondicionér, chtěla bych ho tedy taky ozkoušet

"Donut" - nejjednodušší způsob, jak si udělat dokonalý drdol, zase nic drahýho, H&M to jistí :)

Skin79 BB cream - pravý asijský BB cream, ale jelikož jsem si před 14 dny koupila BB od YR, tak si na tenhle asi ještě chvilku počkám...

Benefit Dandelion tvářenka - nejpřirozenější tvářenka co Benefit má, proto mi přijde jako ideální pro začátek s Benefitem...

Mac - Viva glam Nicki Minaj lipstick - už jenom proto, že to je Mac a Nicki a tenhle odstín je úplně dokonalej

Carmex - údajně ho nosí u sebe každá americká žena, tak to asi nějaký zázrak bude :)

Fluidní make-up Yves Rocher - mám doma vzoreček, pleť je po něm naprosto dokonalá, proto bych chtěla plné balení

Pokusím se si tyhle přání časem vyplnit a určitě vám dám vědět, jak jsem na tom.

Máte třeba nějaké stejné přání?

4 komentáře:

  1. Potřebuju nutně nějaké minišaty na maturák (samozřejmě ne na šerpování :D). Lodičky by se mi sice taky líbily, ale nechám si zajít chuť, některý věci asi potřebuju víc. Pouzdrová sukně za 129 v HM? Tak to se tam asi kouknu, až půjdem s mamčou do Metropole!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak minišaty mam takový do modra, ale nevim jestli by ti úplně byly přes prsa. :( Určitě se koukni :)

      Vymazat
  2. Ty botky jsou krásné. :) Přesně takové můžeš koupit v Marks And Spencer asi za 750 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo? :) tak to tam asi příští víkend zavítám :)

      Vymazat