11.01.13

Benefit brow bar

Už dlouho jsem přemýšlela, že bych si zkusila nechat upravit obočí od profesionálů v Sephoře a ve středu jsem zrovna měla narozeniny, takže jsem využila narozeninové akce. V den vašich narozenin vám totiž benefití slečny upraví obočí zcela zadarmo, pokud se prokážete občanským průkazem. To je všechno. Ani nemusíte mít u Sephory založenou kartičku, stačí jen občanka, takže tam může opravdu každý. A těm co kartičku mají se úprava obočí započítá jako nákup, ikdyž je to vlastně zadarmo.


Tahle fotka je jenom ilustrační, v Česku to tak rozhodně nevypadá. Brow bary najdete jen v některých Sephorách (Palladium, Hlavní nádraží, Flora, Arkády Pankrác a Nový Smíchov), já jsem byla v té na Novém Smíchově. Je lepší se předem objednat na číslo, které najdete na českých oficiálních facebookových stránkách Benefitu, protože zájem o tuto úpravu obočí neustále stoupá. Běžná cena je 375 Kč. 

Probíhá to tak, že přijdete, řeknete, že chcete upravit obočí a nějaká hodná slečna se vás ujme. Řekne vám, jak obočí upraví, jestli nechá stejný tvar nebo ho trochu pozmění, otestuje na vašem zápěstí teplotu vosku a jde se na věc. Nejdříve namaže obočí a kůži okolo nějakým olejíčkem a pak postupně vytrhává obočí. Vždy nanese takovou "špachtličkou od zmrzliny" vosk přesně podle tvaru obočí, přiloží papírek a strhne. Během 10 minut máte dokonale vytrhané obočí a téměř bez bolesti.


Nakonec mi slečna dala na obočí ještě nějaký zklidňující gel a protože jsem měla pleť kolem obočí po trhání zarudlou, přetřela mi ji korektorem Boi-ing, jak jinak než od Benefitu. Teď je zařazen v mém wishlistu, protože se mi hrozně líbí ta aplikace štětečkem. Bohužel je na moje finance trochu moc drahý. Tak snad časem. 


A takhle obočí vypadalo po úpravě. Ani pidi přebývající chloupeček. Takže spokojenost největší!! Ale nevím, jestli bych tam chodila za tu běžnou cenu pravidelně.

(Toho jak hnusný mam póry jsem si všimla až díky téhle fotce. :/)

Byly jste někdy na nějaké takové úpravě obočí?

Žádné komentáře:

Okomentovat