25.01.13

Korektor Yves Rocher vs. korektor Oriflame Very Me

Korektor používá asi většina z nás, ať už k zakrytí nějakých pupínků, jizviček nebo kruhů pod očima. Vyzkoušela jsem asi tak různých 5 korektorů a chtěla bych pro vás srovnat mé dva nejoblíbenější a cenově dostupné.

Yves Rocher - Flawless finish corrector
momentálně v akci za 119 Kč, běžná cena 165 Kč

Do doby, než jsem vyzkoušela na Browbaru od Benefitu kelímkový korektor Boi-ing, jsem neměla na tyhle korektory moc pozitivní pohled. Sice jsem do té doby se žádným zkušenosti neměla, ale tyčinkový korektor mi přišel daleko praktičtější. To sice možná je, ale tenhle korektor je podle mě ve všech směrech skvělý a všechny tyčinkové porazil na plné čáře. Hezky se nanáší, krásně se rozmazává a na obličeji vůbec neni znát. A vydrží opravdu dlouho. Dokonce zakryje i moje jizvičky po akné, což beru jako velké plus, protože jsem pořád nevěděla co s nimi. Určitě bych ho všem doporučila a sice je to balení o 5g, ale vydrží určitě dlouho, protože je dost tuhý a na štětec se tak chytá jen potřebné množství.


Oriflame Very Me - Cover up
momentálně 99 Kč, často v akcích kolem 70 Kč

Do nedávna pro mě nejlepší korektor - není mastný, celkem dobře kryje. Špatná je ale jeho výdrž a také to, že bez přepudrování je celkem vidět (což mi zas tak nevadí, protože se stejně vždycky přepudruju). Nicméně na takové to malování, kdy nepotřebujem být úplně dokonalé nebo na rychlomalování je skvělý. Přijde mi, že nejlépe zakrývá kruhy pod očima, pleť tam krásně zesvětlí. Kupovala jsem si ho několikrát, ale teď co mám YR ho vůbec nepoužívám a asi ho ani už kupovat nebudu.


Pro srovnání - vlevo Oriflame, vpravo YR.
Yves Rocher krásně splývá s pletí už před rozetřením (ale bacha, tohle je snad nejsvětlejší odstín, co sem tam našla), Oriflame sice takhle vypadá hodně světlý, ale po rozetření už to tak znát není (jak můžete vidět na následující fotce).

Někdo možná ještě používáte tekuté korektory, ale ty mi přijdou dobré fakt tak na kruhy pod očima a na ty já nějak netrpím, proto mi stačí bohatě tuhé korektory.

Máte nějaký tip na svůj oblíbený korektor?

Žádné komentáře:

Okomentovat