12.01.13

Yves Rocher BB cream

Tenhle krém jsem viděla u kamarádky, která si ho chválila, jak je s ním spokojená a jak krásně voní. A tak jsem využila toho, že jsem si měla vybrat k narozeninám něco od bratra + si udělat kartičku u Yvesu a koupila jsem si BB na zkoušku taky.


Yves Rocher - peau parfaite 6en1
odstín Medium
běžná cena 410 Kč / 50ml

Měla jsem to štěstí, že byl zrovna v akci za 289 Kč. BB krém obsahuje bílý čaj a pigmenty, které by měly sjednocovat a rozjasňovat pleť - což potvrzuji. Dále by měl jako každý jiný BB pleť hydratovat a chránit před vlivy vnějšího prostředí. Co beru jako hodně velké plus je to, že neni mastný tak jako BB krém od Garnieru, který jsem měla předtím (a ještě pořád vlastně mám) a nemastí se mi po něm přes den tolik pleť. Což je u mého typu pleti důležité.


Co mám ráda na BB krémech je to, že nejsou nijak prapodivně oranžově nebo hnědě zbarvené, ale téměř kopírují barvu vaší pleti. Mám Garnier v odstínu Light a není na mě příliš světlý, ikdyž mam snědší pleť (a používala ho i moje skoro bílá kamarádka a taky jí vyhovoval). Krásně se roztírají, většina z nich neni příliš tekutá a rozhodně jsou lehčí a lepší pro pleť než make-up. A navíc vám v létě BB neteče z obličeje a nedělá barevné skvrny.


Tady můžete vidět rozdíl před (vlevo) a po (vpravo) použití. Pleť je vyditelně sjednocená a rozjasněná, jsou vidět i nějaké ty krycí schopnosti. Pro mě tedy BB číslo jedna (aspoň dokud neobjevím nějaký lepší) a rozhodně si ho po spotřebování pořídím znovu. :)

Používáte nějaký BB krém? 

1 komentář:

  1. Byl by to moc fajn článek, kdyby fotky vznikly na světle :) Světlo je základ pro focení, bez něj fotky nemají cenu, jako čtenářka jsem odstíny ani "účinky" bb creamu nerozeznala.

    OdpovědětVymazat