20.01.13

Zázračný kelímek - giveaway

GIVEAWAY UKONČENA!!!

Mám tu pro vás první giveaway. Bude to soutěž o mnou zmiňovaný a vychvalovaný Zázračný kelímek od Oriflame. Recenzi na něj najdete zde.


Co musíte udělat abyste vyhráli?

1) být pravidelným čtenářem tohoto blogu
2) napsat mi, proč byste chtěli vyhrát
3) napsat e-mail, na který vás budu kontaktovat v případě výhry

Datum ukončení giveaway nechám zatím otevřené, výherce vybere random.

P.S. Od zítřka bude na muastore sleva na vše 50% + poštovné zdarma. Musíte ale zadat do objednávky kód, který naleznete zítra na fb stránkách Make Up Academy.

36 komentářů:

  1. Chtěla bych vyhrát, protože to balení je opravdu moc pěkné (i když nabírání asi není nic moc) a když jsi spokojená, ráda bych ho taky vyzkoušela :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moje kamarádky o tomto kelímku pořád mluví, jaký je to zázrak a už dlouhou dobu mě láká ho vyzkoušet, právě proto bych chtěla vyhrát. :)
    stefankova.aneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. fekete.alexandra.alex.97@gmail.com
    Sleduji :) jako Alex
    Chtěla bych ho vyhrát, jak zmiňují už holky nahoře...
    Kamarádka ho má, a bez něj nevyleze z domu, chtěla bych ho taky vyzkoušet... :) Všichni říkají, že je to zázrak, tak ho chci vyzkoušet... :)

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji přžes GFC jako-janulka.9

    E-MAIL: janulka.9@seznam.cz

    Kelímek bych vyhrála ráda,protože už jsem ho měla několikrát,je úžasný na popraskané rty a já jsem na balzámy na rty maniak a potzřebuju je mít pořád u se´be.Nyní používám višňový,ale bohužel mi dochází :(,propto bych ráda vyhrála :)

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji :)
    dayelegant(at)gmail.com
    taky bych ho rada vyzkousela, zajima mne, proc se mu rika zazrak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kelímek bych ráda vyhrála, protože je výborný na promaštění očního okolí a také na rty...nedávno jsem svůj vypotřebovala, tak by se mi další hodil ;-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1) sleduju jako Simona Urbanová
    2) protože zázračný kelímek je úžasný...
    3) simonka.urbanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. chci ho vyzkoušet :)
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Chtěla bych ho, protože mi dochází už můj několikátý kelímek od saloosu a delší dobu přemýšlím o vyzkoušení nové značky a tvoje recenze mluví pro oriflame :D

    bloglaetitiamadeleine@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. 1) Jsem :)
    2) Chci vyzkoušet
    3) ajik-98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. sleduji jako Tess V. :)
    četla jsem spoustu kladných recenzí, tak bych ráda kelímek vyzkoušela :))
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. sledují přes GFC :)

    ráda bych ho vyzkoušela, četla jsem na něj jen samé kladné recenze :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moc zajímavá a pěkná věcička, už po něm pokukuji nějakou dobu, ale ještě jsem nepořídila, ráda bych ho vyzkoušela. e-mail: hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji :)
    Teď na zimu se takovýto kelímek hodí vždycky :))
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji.
    Protože, bych už konečně chtěla vyzkoušet, a toto by byla skvělá příležitost! :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych ho moc chtěla vyhrát, protože jsem o něm slyšela samou chválu, ale nikdy jsem neměla příležitost ho vyzkoušet. :-)

    katylapisz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Prostě ho vyhraju a hotovo :D Pak namažu celou rodinu a budeme mít pokoj od rozpraskaných kůžiček :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní23.01.13 7:53

    Chci ho, protože té mojí papuli pomůže už jenom zázrak :) d.fukalova3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Kelímek bych chtěla vyhrát proto, že mi můj kelímek už dochází, tak by se mi zrovna hodil :) Je vážně super.
    tinka.linka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Všude slyším na kelímek samou chválu, tak bych ho taky ráda vyzkoušela :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. protože je prý zázračný :) tak bych chtěla zjistit jestli je to pravda :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. 1) sleduji te jako charlott vilaa
    2) tento kelimek si preji uz strasne dlouho... vzdycky kdyz oriflame vyda novy časopis, hned tam letim ze chci ten kelimek, ale vzdycky je hned u nas vyprodany :/ asi je fakt zázračny :D
    a nebo nekdy v tom casopise ani neni..
    3) smolkovakarla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Sledujem :)
    Chcem ho už dlhšie, nedávno som rozmýšlala, že si ho aj objednám a zrazu zbadám túto giveaway:D tak potešilo by to:)
    brunette13@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Rada bych ho vyzkousela. svarcova.market@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Chtěla bych vyhrát protože mám z toho hroznou radost !:) Kdykoliv něco vyhraju ovšem to se mi podařilo jen jednou:)
    Sleduji
    makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji tě
    KUúpkova.nada@seznam.cz
    tento blog je super a zázračný kelímek jsem měla a asi před měsícem mi došel takže proto bych ho chtěla vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
  27. evina.hruzova@email.cz

    Protože ráda jím balzámy na rty :-D
    A právě mi ten samý dochází :)
    Ty jsi oriflame lady? :)

    Jinak čtenář pravidelný jsem i bez tohohle :-D
    každopádně jsem .)

    OdpovědětVymazat
  28. Kelímek je prostě úžasný, zbožňuji ho! zuza.kulhava29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Všichni o něm básní, myslím že na mé věčně strašně suché rty by byl úžasný, obzvlášť teď v zimě :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. pavlina.sarovska@seznam.cz

    Zdravíčko, :-)
    máš úžasnou giveaway a tvůj blog pravidelně sleduji, jsem tvou pravidelnou čtenářkou!! "Zázračný kelíme" mě okouzlil pro jeho všestrané použití a to jak je úžasně mrňavý a vleze se i do kapsy. Pamatuju si jak to byla novinka a maminka nás tím v zimě natírala jak jsme byli ještě mrňata. Od té doby jsem ho už neměla. A proto to chci zmněnit. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji. Když jsme byli menší, měli jsme ty kelímky doma pořád, teď už ale došel i poslední a ráda bych ho zase používala :) Mám v zimě obrovský problém s praskajícími rty a tento kelímek byl opravdu účinný.
    Můj email je indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Moc ráda bych tento kelímek vyzkoušela, je na něj samá chvála :)
    katiiphotography@gmail.com
    GFC: Katii

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, chcela by som ho vyskúšať, lebo ho má kamarátka a je z neho nadšená. Cez zimu mám stále problém s popraskanými perami, tak by som ho tiež chcela mať. :)
    Michaela
    michaela.polackovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Chcela by som vyhrať lebo som ešte žiadnu súťaž nevyhralaa mám veľmi dobrú skúsenosť s čokoladovým zázrakom :)
    julkabartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Pravidelný čtenář jsem. Kelímek bch chtěla vyhrát, protože je to nejlepší balzám, co mi nejvíc pomáhá na všechno a mám ty kelímky moc ráda, tak by mě nový potěšil. :)
    D.a.y.s.y@seznam.cz
    http://days-of-daysy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat