02.02.13

Spotřebováno za leden

Už tu máme druhý den nového měsíce a já se rozhodla, že zkusím natočit video. Není to ni převratného, ale "Spotřebováno..." se mi na video náramně hodilo. Chtěla bych vám tímto předat moje zkušenosti s těmito spotřebovanými výrobky a už je jen na vás, jestli se podle toho budete řídit nebo ne.
Ale už dost keců, tady máte slibované video.

P.S. Prosím o shovívavost, je to přece jen moje první video a do příště se zkusím trochu polepšit. :)
P.P.S. Není to úplně nejlepší kvalita, za to mě prosím taky omluvte. :)


2 komentáře:

  1. Že všichni točej videa, tyjo :D Já bych se bála, že se mi pak budou lidi akorát smát :D Ne, fakt jsem o tom i přemejšlela, že bych natočila video, ale teď jsem stejně zjistila, že můj foťák normálně videa nenahrává :D
    Projev dobrej.
    Jo a s tou voňavkou - teď jsem se hrozně zamilovala do jednoho parfému z Avonu, Secret Fantasy Star. Jasněže už byl jenom v doprodeji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všechno se musí někdy vyzkoušet :) aha :D no já to mam z webcamery...ale je to dost znát no :(
      díky díky :)
      Já mam malou Secret Fantasy :D a je taky úžasná :) no jasný, největší pech :/

      Vymazat