20.01.13

B-day and new in

Dobré ráno, pokud právě vstáváte. :)

Nějak jsem poslední týden nic kvůli škole nestíhala, a tak jdu teď své resty napravit. Není to nic převratného, jen jsem chtěla shrnout, co jsem si kde v poslední době pořídila (nebo dostala) a na jaké recenze se můžete těšit.


Nějak jsem teď zblblá do Yves Rocher, takže jsem odtamtud zase neodešla s prázdnou. Šla jsem si tam původně jen pro kelímkový korektor, který jsem chtěla od mé úpravy obočí od Benefitu (mimochodem i po 10 dnech je stále krásné, zatím tam toho moc nevyrostlo = tahle úprava se fakt vyplatí!), a nakonec jsem si odnesla ještě odlakovač na nehty s mandlovým olejem a mini citrónovo-vanilkový krém na ruce (ten teda voní božsky, škoda, že už to jsou poslední kusy). Čistící peelingový gel na problematickou pleť už jsem si kupovala zároveň s BB.


Abych měla korektor čím nanášet, objednala jsem si štětečkem od mého oblíbeného Brushart (parfums.cz). Je sice na rty, ne na korektor, ale velikostně mi přijde na ten korektor úplně akorát. Ke každému nákupu si můžete vybrat od parfums.cz dárek. Já si vybrala kondicionér Salvatore Ferragamo, který mi teda takhle v lahvičce celkem dost smrdí, takže chápu, proč to rozdávají. Ale třeba bude dobrý...


Tady bych vám jen chtěla ukázat pár dárků co jsem dostala k narozeninám. Byly to osmnáctiny, takže jsem dostala samé šperky, květiny, nějakou flašku atd.


Jsem úchylačka na náušnice, takže u mě s nimi nikdy nikdo chybu neudělá :D. Ty dvoje nahoře jsem dostala od kamarádky a jsou z I am. Ty spodní jsou z Tally Weijl a měla jsem je vlastně zadarmo. Kupovala jsem totiž jeden prstýnek, jdu ho platit a slečna na pokladně mi řekla, že když si k tomu vyberu ještě něco za 79Kč, tak to budu mít zadarmo. Tudíž jsem nelenila a běžela hned pro další náušnice do sbírky.


Ještě jsem od kamarádky dostala Mojito čaj od Manufaktury, který patří k mému Mojito krému. Trochu jsem se ho bála, protože je v něm logicky máta a ja mátovej čaj nerada. Ale příjemně mě překvapil, mátu v něm hezky zjemní citronová tráva a zelený čaj.


No a nakonec svetřík z H&M s třičtvrtečními rukávy. Jak tak na něj teď ale koukam, mohla jsem si vzít očíslo menší. Ale tak nevadí. :)

P.S. V Yves Rocher je teď do konce února akce na sprchové gely 3 za cenu 2. Myslím ale, že to platí jen když předložíte letáček, který vám ale určitě dají na pokladně. A navíc je tu ještě soutěž se Gervais o poukázky do YR na 500 Kč a nebo 15% sleva na 2 jakékoliv výrobky YR. Takže určitě mrkněte na gervais.cz .

Žádné komentáře:

Okomentovat