05.01.13

Tělová mazadla

Přes zimu potřebuje pokožka zvláštní péči. Protože je sušší než obvykle, musíme jí více mazat. Mažu se každý den po koupeli a protože nemám ráda tělová mléka, používám zásadně krémy a másla v kelímkách. A co se jich týče mám tady pro vás tip.


Moje nejoblíbenější a nejvoňavější mazadla, za která nedáte stovky. 


Avon naturals - Body vanilla whip
200 ml / do 100 Kč
objednávat můžete u mě

Tohohle tělového krému už se díky mě chytly i další dvě moje kamarádky, přítel vždy pozná, že jsem se s ním namazala. Vůně je jak už název říká vanilková, dlouhotrvající, můžu si umýt ruce třeba 5x a stejně jí z nich budu cítit. Co se týče krému, má takovou "našlehanou" konzistenci, krásně se roztírá a téměř okamžitě se vsakuje. Hydratace je skvělá, zjemnění pokožky také. Přes léto ho používám také jako krém na nohy po holení, protože neštípe, ani mi nedělá na nohách žádnou jinou neplechu. Tohle je už moje druhé balení a jak můžete vidět, je už téměř vypotřebované. Samozřejmě si ho objednám znovu.



Avon - Planet spa indulgence
200 ml / do 200 Kč
objednávat můžete u mě

Tento krém jsem dostala k vánocům od bratra. Na stránkách Avonu voněl čokoládově, ve skutečnosti voní spíše jako pařížská šlehačka, takže po nanešení voníte jak dortík. Není to úplně krém, ale spíše tělové máslo, má hutnější konzistenci, ale i přesto se dobře roztírá. Opět rychlá hydratace, zjemňuje pokožku. Vůně vydrží na těle, ale z rukou se poměrně rychle smyje. Rozhodně bych si ho koupila znova. 


Jaká mazadla byste mi doporučily vy?
Přemýšlela jsem ještě nad nějakým z Body shopu, ale uvidím až podle peněz.

4 komentáře:

  1. Já používám normální tělová mléka, teď zrovna od Yves Rocher, z ladyboxu, to je hodně dobrý. Jinak mi ale kožní spíš doporučovala spešl tělová mléka z lékárny, mám ekzém a hooodně suchou kůži, no :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Noel? Já mám spadeno na nějaký od Yvesu v takovejch těch "bandaskách" :)

      Vymazat
  2. Ja k Vánocům dostala telove máslo ze sephory a nic lepšího jsem nikdy neviděla, úplná paráda. :) Neni sice nijak parfemovane, voní třeba jako obyčejná nivea. Je taky dost drahé (cca 700,-) , ale Mamka říkala, ze ho dostala jako dárek za to, ze nakoupila dve jiné věci. :) ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůni Nivei zrovna nemam ráda, ale věřím tomu, že je kvalitní. :)
      To měla mamka docela štěstí :)

      Vymazat