07.01.13

Zábavný sport

Někteří lidé dělají sport jen proto, aby si udrželi figuru, ikdyž je to třeba vůbec nebaví. Chápu že někoho nemusí bavit cvičení, jiného zas kolektivní sporty, ale určitě si každý dokáže najít sport, který bude dělat rád a ne jen tak "z povinnosti". Já si takový našla - tanec. Tenhle sport je odjakživa spjatý se zábavou a dobrou náladou, každý z nás ho někdy provozoval, ať už to bylo opilecké houpání na diskotéce nebo třeba pogo. Všechno je to pořád tanec. 

Důkaz, že je tanec zábavný. (Já s vyhrnutým tričkem :D)

Nesnáším takové ty řeči, že tanec není sport, protože neznám sport, při kterém byste spálili víc kalorií než u tance. Zároveň se u něj uvolníte, začnou se vám vyplavovat endorfiny a s nimi přichází pocity štěstí. Navíc mě vždycky tanec neuvěřitelně nabije energií. A že tanec je pro holky? Nebo že byste ho nezvládli? To jsou jen výmluvy. V dnešní době je opravdu nespočet tanečních stylů, ze kterých si i nejnáročnější vybere, takže tancovat může opravdu každý (ikdyž je to třeba největší prkno). 



Když už s tím začnete, rozhodně neřešte různé posměšky a divné pohledy okolo - děláte to pro sebe. Hlavně učený z nebe nespadl a nemůžou vám jít okamžitě všechny kroky. Ale účinky jsou rozhodně znatelné už když budete tančit třeba jen tak doma před televizí půl hodinky denně. Myslím si, že na nohy a celé tělo je to tak stejně účinné jako běh a rozhodně příjemnější a zábavnější (já prostě s během kámoška nikdy nebudu...maximálně dám tak 10 minut na běžeckém páse a už mě to nebaví). 


Pokud tedy hledáte sport, který vás bude bavit, zkuste nějaký (jakýkoliv) druh tance. Ve spoustě tanečních škol existují open classy, jednorázové kurzy, kde si zaplatíte jednu hodinu a vyzkoušíte si daný styl. Pak sami uvidíte, jak je tento sport zábavný, ikdyž je fyzicky náročný.


Fotky jsem čerpala ze soutěží a akcí, kterých jsem se účastnila. Na fotkách mě můžete najít. (RDE a taneční soutěžě pořádané CDO)

Žádné komentáře:

Okomentovat