02.02.13

Vyhlášení giveaway o zázračný kelímek

Asi po 14 dnech od vyhlášení giveaway  tu máme její vyhlášení.
Přihlásilo se vás, což považuji za úspěch, vzhledem k tomu, že mám blog něco málo přes měsíc a za tu dobu jsem toho zrovna moc nenapsala.
Doufám, že sem vy všichni budete dále chodit, i bez giveaway a že se vám tu bude líbit.
Budu ráda za jakékoliv tipy a připomínky.

A teď už ke giveaway!
Soutěžily jsme o Zázračný kelímek Tender care od Oriflamu v hodnotě 219 Kč. Vítězku jsem losovala podle stránky random.org.

Vyhrál komentář číslo 24.

A autorkou tohoto komentáře je Markéta Švarcová.


Výherkyni gratuluji, poraženým děkuji, že se zúčastnily. 
A mám tu pro vás nabídku! Jen do půlnoci 4.2. si u mě můžete objednat třešňový, mandlový nebo obyčejný zázračný kelímek jen za 99 Kč!

Žádné komentáře:

Okomentovat