11.02.13

Swap no.1

Tak už jsem se taky konečně dokopala ke svému prvnímu swapu. Domluvila jsem se s jednou slečnou z facebookové skupiny swap na balíčku v hodnotě 200 Kč. Trošku jsme si popsaly, řekly si, co máme rády a co rozhodně ne a vydaly se na nákupy. Minulý týden jsme si balíčky poslaly. A tady je výsledek.


V balíčku byla ještě výborná kokosová čokoláda, smetanové slané tyčinky, dvě oříškové tyčinky a malá taštička, ale to sem moc nepatří. Všechno bylo zabalené v krásných taštičkách. A co že jsem ve svém balíčku našla?

Hydratační krém Garnier - u mě fakt nikdy s krémem na ruce nikdo neudělá chybu, ikdyž jich mam doma asi milion. A zaručeně ne s tímhle, mám ho poprvé, ale hned po prvním použití jsem věděla, že ne naposledy. Opravdu dobře hydratuje. Později bude recenze. :)

Rtěnka Avon Colortrend - odstín Heartbeat red. Se rtěnkama se u mě poslední dobou celkem roztrhnul pytel a docela je zkupuju. :D Takže tenhle dáreček mě hodně potěšil. Celkem dobře hydratuje, je pěkně pigmentovaná a na rtech vypadá pěkně. 


Balzám na rty Avon protection - ideální balzám na rty na zimu, obsahuje shea butter (zaboha si nemůžu vzpomenout, jak se to řekne česky) a krásně rty hydratuje.

Lak na nehty Miss sporty - odstín 024 - krásný jemný lak s nádechem do růžova, taková decentní barva, která určitě žádnou slečnu neurazí a ani mě neurazila. Navíc sem na laky na nehty dost ujetá, o tom vám povím někdy jindy. :)

Ozdobičky na nehty - ty se mi líbí strašně moc. :) Ovoce se mi bude krásně hodit na léto, takže už se nemůžu dočkat až pořádně vyleze sluníčko a já nahodim jahůdky a kiwi. :)

Za mě určitě povedený swap a ikdyž jsem se toho nejdřív trochu bála, chtěla bych jít do dalšího.
A tak se ptám vás - máte někdo zájem o swap se mnou? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat