03.02.13

První e.l.f. objednávka

Už dlouho jsem plánovala vyzkoušet kosmetiku e.l.f.. Z původních asi milion položek jsem to zredukovala na těchto pět a ikdyž to není úplný top, určitě si objednám někdy ještě něco jiného, protože proč to za těch pár kaček nezkusit, že jo?


Do mého nákupního košíku přistály dvoje odmašťovací ubrousky (kvůli těm jsem objednávala), dvě tekuté rtěnky a jedna obyčejná rtěnka - jsem na ty rty poslední dobou nějaká vysazená.

Odmašťovací ubrousky jsou pro nás, co se leskneme v oblasti T-zony dokonalým pomocníkem. Když se během dne začnete lesknout, je rozhodně lepší použít odmašťovací ubrousek, což je vlastně kousek papíru, do kterého se mastnota vsákne, než udělat dalších x vrstev pudru. A co jsem měla zkušenosti s minulými ubrousky (Oriflame), vážně stačí jednou tím obličej přetřít (cca v půlce dne) a pak už s leskem nemám po zbytek dne problém.
Jedny e.l.f. ubrousky stojí jen 39 Kč a je v nich 50 ks, takže minimálně na dva měsíce jedno balení vydrží.

Co se týče tekutých rtěnek, nedokázala jsem se dlouho rozhodnout, který odstín vyzkoušet, a tak jsem si objednala rovnou dva - Perfect pink a Strawberry. Jedna stojí 39 Kč, což je na to množství celkem akorát. Nechápu proč jsou tak velké, když toho v nich je tak málo, ale budiž. Rtěnka má nahoře takový polštářek s dirkami, přes které vychází barva ven, když točíte druhým koncem tužky.


Nejsou moc ulepené, ale přijde mi, že té barvy musím vytlačit celkem dost, abych pokryla celé rty. Jinak mi připadají za tu cenu celkem fajn. Odstíny jsou pěkné a mají i celkem dobrou pigmentaci, jen nejsou tak syté.

(Odstín Strawberry.)

(Odstín Perfect pink.)

Co se týče rtěnek, také jsem se dlouho rozmýšlela nad odstínem, nakonec jsem vybrala Flirtatious a jsem s ním moc spokojená. Tedy co se týče odstínu, celkově to bohužel úplně říct nemůžu. Překvapilo mě, jak krásně hydratuje a hodně mě to potěšilo. Je nádherně pigmentovaný a má na rtech stejnou barvu jako v tuhém stavu. Co mě ale zklamalo je, že trochu zalézá do vrásek, což můžete vidět na fotce. Ale opět, za 39 Kč fajn věc.

(Rtěnka, odstín Flirtatious.)

Máte nějaké zkušenosti s kosmetikou e.l.f.?
Je nějaký výrobek od nich, který byste mi určitě doporučili?

Žádné komentáře:

Okomentovat