04.02.13

Saturday new in

V sobotu jsme jeli s rodiči a přítelem na muzikál Děti ráje (mimochodem skvělej muzikál, pokud jste neviděli, určitě jděte), předtím jsme ještě chtěli s přítelem na večeři do japonsko-korejské restaurace, kam jsem dostala voucher k narozeninám od příbuzného. V restauraci měli zavřeno, takže jsme se šli projít po Praze a při té příležitosti jsem si něco málo koupila (tentokrát ale opravdu jen věci z mého wishlistu).


Ve čtvrtek se mi ve škole roztrhly moje poslední černé silonky, a tak jsem využila toho, že je měli v Tally Weijl zlevněné ze 119 Kč na 49 Kč - ještě navíc jsou pěkně pevné, téměř neprůsvitné a myslím si, že toho dost vydrží.

Nad krémem z limitované edice Snow jam od Essence jsem přemýšlela dlouho, pak mi ho půjčila kamarádka → byla jsem pevně přesvědčená, že už si ho jdu fakt koupit, ale ouha, v našem Rossmannu už ho neměli. Když jsem tedy v Praze jen tak procházela Rossmann a zahlídla ho, ani chvilku jsem neváhala. Je to ten pravý krém na zimu, někdy příště bude recenze.

V H&M jsem si ještě koupila další balíček gumiček (tyhle mi připadají nejlepší, už si je kupuju hrozně dlouho, ale vždycky je buď poztrácim, popučuju nebo už mi připadají moc vytahané) a jednoduchou sukni, kterou jste mohly vidět v mém lednovém wishlistu. Už se těším až si jí někam vezmu. :)

4 komentáře:

  1. ta sukně je pěkná :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Takovýhle gumičky by mi vydržely zhruba na 1 až 3 použití :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak ty máš poměrně dost hustý vlasy :D mě vydržej rok třeba, když je nerozpučuju...

    OdpovědětVymazat