31.05.13

Šampon a kondicionér Balea kokosová

Spousta blogerek si tento šampon vychvaluje, a tak jsem ho za těch 30 Kč samozřejmě musela vyzkoušet taky. Už ho používám dobré 3-4 týdny, takže vám můžu sdělit své dojmy.


Šampon

Podle recenzí co jsem četla by měl málo pěnit, pění ale naprosto normálně. V lahvičce mi voní, po "vykydnutí" na ruku smrdí, na hlavě zas voní, po finální úpravě ale není cítit vůbec nic. Nejdříve jsem byla naprosto nadšená, jak mám vlasy krásné a zdravě vypadající, druhý den po umytí už jsou ale zplihlé a začínají se víc mastit. Šampon by byl tedy skvělý pro ty, které si myjí hlavu každý den, ale jak všichni víme, to ani není pro vlasy zdravé. Už si ho tedy určitě znovu nepořídím.

Kondicionér

Má klasickou kondicionérovou konzistenci, plní svoji funkci, vlasy celkem zjemní. Voní stejně jako šampon, stojí stejně jako šampon nějakých 30 Kč, takže pokud chcete nějaký funkční kondicionér a nechcete utrácet hromady peněz, určitě bych vám ho doporučila.

1 komentář: