02.06.13

Spotřebováno za květen

Tak a máme tu zase konec měsíce. Tentokrát jsem se fakt činila a spotřebovávala o stošest. Zbavila jsem se 13 výrobků!! Konečně jsem spotřebovala některé výrobky, se kterými už jsem byla dlouho "na dně". A které to jsou?


Podkladový lak Fleur de Santé

Můžete namítat, že ještě není spotřebovaný, ale už je ho tam tak pomálu, že mě to nebaví pořád dolovat. Obsahoval kalcium, takže nehty i posiloval a celkově byl docela fajn.

Lak na nehty Miss sporty

Taky ještě není úplně spotřebovaný, ale mám ho hrozně dlouho a už je v takovém stavu, že se s nim dál pracovat nedá. Za těch pár korun celkem dobrý lak.

Antibakteriální gel Oriflame

Klasická antibakteriální vůně, funkci doufám plní. Znova bych si ho ale nekoupila, protože úplně stejný si můžu koupit v drogérce za 20 Kč.

Korektor Oriflame Very me

Moje asi tříletá stálice, fakt jsem si žádný jiný korektor nepořizovala. Pak jsem ale jednoho krásného dne okusila kelímkové korektory a od té doby už šel tenhle stranou. Je mi to líto. Určitě bych si ho ale jinak kupovala dál, je skvělý, dlouho vydrží a moc nestojí. Určitě bych vám ho doporučila.

Hydratační balzám Yves Rocher

Tenhle balzám jsem měla fakt ráda, má příjemnou vůni a hezky hydratuje. Někdy mi ale přišlo, že když jsem si namazala rty trochu víc, měla jsem na nich jakoby moučný pocit. Určitě si při nejbližší příležitosti nějaký další YR balzám koupím, ale vyzkouším jiné.

Playboy - Play it rock

Společně s Play it sexy nejlepší z dámských Playboy parfémů. Byla jsem s nim naprosto spokojená, mohla jsem ho nosit kamkoliv. Na poličce mi tu ale čeká dalších x parfémů (z toho další dva zajíčkové), a tak už jsem fakt ráda, že je spotřebovaný. Rozhodně bych ho ale doporučila!


Čistící emulze Oriflame

Používala jsem ji pro dočištění pleti po odlíčení a před čištěním. Je fajn, příjemně voní, lehce pění a není drahá. Určitě bych ji doporučila a klidně si ji i někdy koupila znovu. Teď mám ale chuť zkoušet něco nového.

Sprchový gel Sephora

Měla jsem už pivoňku, tohle je monoi (nevím, co to je, ale je to nějaká květina) a u přítele mám mango a stojím si za tím, že jsou to nejlepší sprchové gely (tedy spíše krémy), které jsem kdy měla. Miluju ten pocit, když vylezu ze sprchy nebo vany a ještě dlouho po tom voním. 140 ml sice stojí asi 110 Kč, ale rozhodně se do nich vyplatí investovat. Asi si ale počkám na akci 2+1. 

Krém na ruce Oriflame

Už jsem ho tu jednou "hejtovala", takže jsem fakt ráda, že už ho mám z krku. Tekutej, smradlavej, nefunkční. Bye bye!

Dvoufázový odličovač Douglas

To jsem si tak na podzim kupovala v Douglasu krémy Essence a prodavačka u pokladny mi ho začala vnucovat - tak jsem si řekla, proč ho za 70 Kč nezkusit. A vážně jsem neprohloupila. I silnější líčení odlíčí na jeden až dva tahy a i když je dvoufázový, nezanechá oči mastné, ba naopak. Je bez parfemace a neštípe. Určitě si koupím i jeho XL verzi.


Pěna do koupele Avon - Pink Magnolia

Tyhle pěny od Avonu miluju, pink magnolia nebyla vyjímkou. Krásně voní, je hezky jemná...a nevím co dál k pěně říct. Jděte do ní!!

Antiperspirant Adidas 3action

Skvěle voní, ale tím asi pozitiva končí. Dělá bílé fleky na oblečení, nepomáhá proti pocení a už vůbec ne po 24 hodin. Prostě shit (promiňte mi ten výraz), který má dobrou reklamu.

Kokosový šampon Oriflame

Nádherně voní, lépe než kokosová Balea. Dobře pění, vlasy po něm vydrží v celkem dobré kvalitě klidně i 3 dny. Nevím ale, jestli bych si ho koupila znova.

2 komentáře:

  1. Ten odličovač od Douglasu mám taky)

    OdpovědětVymazat
  2. wow dobre vela si toho minula!

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat