08.05.13

Dubnoví miláčkové

Za uplynulý měsíc, kdy v podstatě žádné příspěvky nepřibývaly, jsem našla pár věcí, které se u mě staly oblíbenými. Většinu z nich určitě znáte.


Dermacol make-up cover

Dlouho jsem se snažila najít způsob, jak zakrýt mé drobné jizvičky po akné. Když jsem tak brouzdala u Lili ve starších příspěvcích, narazila jsem na tenhle korektor od Dermacolu. Po přečtení dalších recenzí jsem se rozhodla, že do něj půjdu a dobře jsem udělala. Kryje perfektně, používám ho buď v kombinaci s BB od Yves Rocher (pro přirozený vzhled - denní nošení) nebo s fluidním make-upem od Yves Rocher (pro dokonalý vzhled - večerní nošení). Doporučuji ho všem, co potřebují občas nějaké neduhy skrýt.


Bath and body works - Warm vanilla sugar fragrance mist

Miluju tělové spreje od Avonu, takže když jsem viděla tenhle sprej u Plum v eshopu, hned jsem ho musela hodit do košíku. Voní nádherně po vanilce (kterou já miluju), jen mi občas příde, že je z toho cítit trochu alkohol (když se nastříkám víc). Používám ho před tréninkem a po tréninku, jako osvěžovač vzduchu v pokoji nebo jen tak na osvěžení. Určitě bych časem ráda vyzkoušela i jiné vůně od této značky.


Mixit

K velikonocům jsem si namíchala vlastní mixit - ovesné vločky, cornflakes v medu, banán a mandle. Dávám si ho s jogurtem a medem ke snídani nebo svačině a můžu ho všem vřele doporučit. Sice je trochu dražší, ale po měsíci mi ještě čtvrtina piksly zbývá. Příště bych si ale přidala větší množství přísad.


 Lauren Conrad - L.A.Candy

O téhle knížce jsem se dozvěděla na nothinginmypocket a protože mi přišla sympatická, musela jsem si jí hned taky přečíst. Jednoduchý příběh, jednoduchý jazyk, fajn postavy - prostě naprostá oddychovka. Ideální takhle na jaro, na léto k vodě nebo když si prostě chcete odpočinout od učení. Škoda jen, že mám pořád tak unavené oči a nedokážu vydržet číst delší dobu.

A jaké věci jste si oblíbili vy?

1 komentář: