23.05.13

Absolutní neoblíbenci

Ne vždy se podaří natrefit na produkt, který nám vyhovuje, a tak se občas stane, že vám doma trčí něco, co byste nejraději vyhodili. O pár takových produktech vám dnes povím.


Rtěnka elf

V životě jsem horší rtěnku neměla! Nehydratuje ani trošku, nevydrží a ještě navíc zalézá do vrásek. Ale co bych chtěla za těch pár korun? Každopádně na příští rok na poslední zvonění se hodit bude.

Tekuté rtěnky elf

Další elfí otřesnost - příšerné dávkování (nejdřív neteče vůbec a pak toho vyteče tuna), šíleně lepí a jsou takové mazlavé. Nějak je snad dodělam, ale nikdy už si je nekoupím.

Antiperspirant Oriflame

Představte si, že si do podpaží stříkáte vodu - vyjde to úplně na stejno jako tenhle antiperspirant. Takže antiperspirace nulová a ještě navíc se rozbilo to stříkátko a nejde z toho ani vzduch, musela jsem to vyhodit, když v tom byla ještě půlka. Takže ruce pryč.

Krém na ruce Oriflame

Já se prostě neponaučím, už předtím jsem měla asi 3 krémy na ruce z těchto limitek a nikdy nebyly dobré a stejně jsem si koupila další. Je hrozně tekutý, po delší době vám začne i smrdět a vůbec nehydratuje. Takže na noc dobrej, ale stejně na prd. Přísahám, že už si žádnej nekoupím!!

A co vy? Máte za poslední dobu nějaký výrobek, který jste si nikdy neoblíbili?

2 komentáře:

  1. Ja mam od Oriflame tento antiperspirant, ale v kulickove podobe a jsem s nim naprosto spokojena. Ja se i vice potim a tento antiperspirant je vazne super,zabranuje mi poceni, samozrejme ze se stale potim, ale ne tolik jako s beznymi drogerkovymi antiperespiranty ale hlavni pro me je, ze ja se rano s nim namazu a jeste vecer citim tu prijemnou svezi vuni. Dlouhou dobu jsem pouzivala od Garnier a nikdy to nebylo ono. Tenhle je vazne super. Sprejove nepouzivam, takze s tim tvym zkusenost nemam, ale jestli ti nevadi kulickove, tak ho od toho Oriflamu vyzkousej a myslim si, ze budes vazne spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám rtěnku od e.l.f. a je taky hrozná!

    OdpovědětVymazat