25.05.13

Co mi udělalo poslední dobou radost

Poslední dobou za kosmetiku příliš neutrácim (voda a jiné akce = peníze na drinky a jiný srandy), proto tu máme jen další shrnující článek a protože jsem minule jen nadávala, teď budu zas jen chválit.


Ziaja - krém na ruce kozí mléko

Tahle řada od Ziajy mě lákala úplně nejméně, ale díky svému prvnímu Senzaboxu jsem mohla vyzkoušet tenhle krém a jsem za to hrozně ráda. Je velmi příjemný, zjemňuje, hydratuje a nejsou po něm ruce ulepené - ideální do školy nebo práce. Naprosto jsem si ho zamilovala!!


Yankee candle - vosk Vanilla cupcake

Další ze Senzaboxu. Voní naprosto dokonale, jak už možná víte, vanilku naprosto miluju. A protože je mi líto ho rozpouštět, mám ho ve skříni a krásně mi po něm voní všechno oblečení.


Lipton - Infusion-herbal Caribbean

Miluju čaje od Liptonu, obzvlášť tyhle pyramidové. A tak když jsem viděla tenhle s papájou, musela jsem ho mít. Skvěle chutná a je krásně svěží!

Kauf měsíce!


Rtěnka NYC za 25 Kč!

Neměla jsem u nás v Berouně před odjezdem autobusu co dělat, šla jsem do Rossmannu a hle - NYC rtěnky za 25 Kč, poslední kusy - to jsem tam přece nemohla nechat. Má docela fajn odstín, někdy snad zrecenzuju.
Omlouvám se za kvalitu fotky, ale nějak se mi to divně nahrálo, večer to zkusím opravit.

1 komentář: