18.05.13

Sláva nazdar výletu

Od neděle do včerejška jsem byla s naší třídou na vodě. Jeli jsme Otavu od Rejštejna do Putimi, první den na raftech, další 3 dny na kánoích, posádky se losovaly. Spali jsme každý den ve stanu v jiném kempu, nejkrásnější byl kemp ve Střelských Hošticích, kde jsme také strávili nejvíc času (můžete ho vidět na fotce). Užili jsme si spoustu srandy a rozhodně to stálo za to. Navíc jsem už chytla taky trochu bronzu a bohužel jsem si i spálila nos. Víc vám možná povím později. :)

(pořízeno jedním spolužákem)

Mám pro vás taky tip na jednu písničku. Poslouchám jí teď pořád dokola, skvěle se hodí do slunečného počasí, na nějakou párty nebo jako motivační písnička k posilování - tak jí asi použiju já, protože na vodě jsem posilovala akorát tak s pádlem nebo alkoholem.



1 komentář:

  1. Kemp v Hošticích dobrej no, tam jsme strávili den a půl :D Ještě teď je mi zima, když si na to zoufalství vzpomenu :D

    OdpovědětVymazat