26.12.12

Srovnání krémů na ruce

Dnes jsem si pro vás připravila srovnání krémů na ruce, které mám doma. Ne všechny jsou teda moje, 3 z nich jsou mámy, ale vypůjčila jsem si je, aby bylo srovnání více ze široka.



Oriflame - Floral
99 Kč / 75ml (cena se u Oriflamu v každém katalogu mění)
objednávat můžete u mě


Omlouvám se, že je obal krému už takový opotřebovaný.
Krém jsem si koupila kvůli sladké květinové vůni - ale to je možná tak jediné pozitivum na tomhle krému.
Je trochu tekutější, do rukou se sice vsákne poměrně rychle, ale špatně hydratuje, takže si musím každou půl hodinu mazat ruce znova. Používám ho už jen těsně před spaním, protože přes noc mi ty suché ruce vlastně nevadí. Znovu už bych si ho tedy nekoupila.


Essence - 24h hand moisture balm
35 Kč / 75 ml
koupíte v parfumeriích Douglas


Tenhle krém mi připadá takový průměrný, ale třeba kamarádka si ho chválí, takže je tu vidět, jak má každý trochu jiné nároky. Výrobce slibuje 24 hodinovou hydrataci, s čímž rozhodně nesouhlasím, protože mě vydrží tak hodinu a půl maximálně a pak se musím zas mazat. Co se mi na něm líbí je vůně, která by měla být směsicí jogurtu a zeleného čaje. Konzistence je taková ta normální krémová. Po použití jsou ruce chvilku trochu mastnější, ale pak se krém krásně vstřebá. A co mu teda nemůžu popřít je to, že ruce krásně zjemní a zregeneruje.


Essence - 2in1 hand & nail balm
35 Kč / 75ml
koupíte v parfumeriích Douglas


Další z rodiny Essence krémů. Tenhle mě ale nadchnul mnohem víc než jeho zelený kamarád. Obsahuje jogurtové extrakty a kalcium a jak určitě dobře víte, kalcium je moc dobrá věc, protože posiluje naše nehty. Krém má opět normální krémovou konzistenci a krásnou lehce nasládlou vůni. Sice se vsakuje celkem pomalu, ale za to jak zjemňuje a poměrně dlouho hydratuje mu to odpouštím. A až ho spotřebuju, tak si určitě koupím další. :)


Manufaktura - Regenerační krém na ruce a nohy Mojito
139 Kč / 75ml


Do Manufaktury jsem se nějak zamilovala, takže tam hodlám nakupovat víc a vás pak zahlcovat články o tom, jak skvělá kosmetika to je. Krém voní vážně jako mojito, hned bych si jedno objednala. Vypadá sice trochu tekutěji, ale rychle se vsakuje. Krásně a dlouhodobě hydratuje a nevidím na něm prostě jedinou chybičku. Na nohy jsem ho teda nepoužívala, přijde mi to škoda. 


Botanico - Růže
65 Kč / 50ml


A už jsme se dostali k máminým krémům. Tenhle jsem objevila náhodou v Biopotravinách u nás v Berouně a připadá mi fakt dobrý. Je hutný, takže je vhodný spíše na zimní období, kdy je naše pokožka daleko sušší než v létě. Má pronikavou, ale ne nepříjemnou vůni růží. Vsakuje se trochu pomaleji, takže je možná lepší na noc nebo když máte čas chvilku sedět a nic nedělat. Poté však regeneruje, chrání a zjemňuje pokožku.


Oriflame - Nourishing hand cream for dry hands
99 Kč / 100ml
79 Kč / 150ml (v každém katalogu se ceny mění)
můžete objednávat u mě


Asi nejlepší krém na ruce od Oriflame co jsem kdy měla. Voní lehce jako mandle, ale když ho rozetřete, vůně se bohužel trochu vytratí. Je trochu hutnější, ale není mastný, dobře se roztírá i vsakuje. Po použití jsou ruce krásně hydratované a jemné. Máme doma už druhé balení a jsme s ním velmi spokojené.


A teď největší propadák, který bych nepřála ani svému největšímu nepříteli:

Balea - Malinový krém na ruce s pumpičkou
39 Kč / 300ml


Nikdy víc!! Říkala jsem si, jak by bylo praktické mít na stole krém s pumpičkou. Tohle je ale spíš voda, která si na krém hraje. Vůně malin je na první přičichnutí hezká, na druhé až taková chemická. Když si nadávkujete krém na ruce, začne pomalu stékat jak je tekutý a když se ho snažím rozmazat, je to k ničemu, máte pocit, jak kdybyste si namočili ruce do vody a neutřeli je. Takže efekt fakt nulový. Prostě hnus!


Ještě mám v plánu si pořídit nějaký krém od Ziajy a z Body shopu, tak se s vámi pak zas podělím o své zkušenosti. :)

Jaké krémy na ruce byste mi doporučili vy?








3 komentáře:

  1. Hezký článek. Ty Essence jsem nikde nesehnala. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no v Česku je mají fakt asi jenom v Douglasu...

      Vymazat
  2. Nepomáhá ti s blogem přítel? :O

    OdpovědětVymazat