23.12.12

Jak na krásně hebké vlasy

Už dlouho jsem hledala pro mě ideální masku na vlasy. Nejdříve jsem zkoušela nějakou máminu od Dove, ale jelikož nesnášim tu jejich mýdlovou vůni, moc mě nenadchla, ikdyž účel plnila. Poté jsem si pořídila masku od Oriflame na poškozené vlasy (žehlím si vlasy téměř denně, jeden čas jsem si je barvila a fénuju je) - žádné účinky jsem nepocítila, naopak se mi vlasy i rychleji mastily. A tak jsem hledala dál, až jsem jednou zabrousila na nějaký blog (bohužel si nepamatuju jaký) a objevila tenhle poklad.

Kallos - Latte
Hair mask with milk proteins
99Kč / 800 ml
koupíš zde




Se značkou Kallos jsem do této doby neměla žádné zkušenosti, ani jsem o ní neslyšela, ale zřejmě to bude značka hojně používaná kadeřníky, vzhledem k tomu, že všechny výrobky jsou v takto obrovských baleních.

Maska obsahuje mléčné proteiny (latte - mléko) a je určena pro poškozené a chemicky ošetřené vlasy - tedy přesně pro mě. Podle názvu a obsahu by člověk řekl, že bude vonět po mléce, ale maska velmi intenzivně voní vanilkou. To ale vůbec nevadí, protože vanilku já hodně můžu. :)


Konzistence masky je jako u ostatních masek taková gelovo-krémová. Nanáší se na celou délku mokrých vlasů, podle návodu se má nechat působit 5-15 minut a poté smýt. Já to nechávám 10 minut, jednou jsem nechala i jen 5 a bohatě to stačilo. Vlasy jsou po použití krásně hebké, více se lesknou a dokonce i o jeden den déle vydrží nemastit se. A navíc minimálně 24 hodin voní vanilkou. :)



Jakou masku na vlasy používáte vy?
Máte nějaké zkušenosti se značkou Kallos?

Žádné komentáře:

Okomentovat