30.12.12

Co jsem našla pod stromečkem

Nechci, aby to vypadalo jako chlubení se, protože vlastně ani moc nemám s čím, ale mám ráda články tohohle typu, ať už se jedná o dárky pod stromečkem, sbírku kosmetiky nebo co třeba nosí jiné slečny v kabelce. Proto jsem se rozhodla taky něco takového napsat.


Kabelku jsem si vybrala už v říjnu, když jsem byla v Paříži, takže to nebylo žádné překvápko. Je z New looku a dá se nosit nejenom na párty, ale i třeba někam ven, když potřebujete jenom nějaké drobnosti. Štětce na pudr a na stíny jsem koupila za pár korun na parfums.cz a jsem s nimi velmi spokojená. Malování s nimi je jak kdybyste se mazlili s plyšákem. Oproti tomu kabuki štětec z H&M je dost hrubý. S gepardím Tangle teezerem mě potěšila kamarádka, za což jí moc a moc děkuju. Musím potvrdit, že česáním s tímto kartáčem jsou vlasy opravdu jemnější, lesklejší a neelektrizují. Vůni a taštičku Playboy jsem vůbec nečekala, ale mám z nich radost.


Od babičky jsem dostala zásobu sprcháčů ze Sephory a mangový parfém, také odtamtud. Pivoňkový sprcháč už používám, vůně zůstává na těle a je snad ještě lepší než ta pivoňka z L'occitane. Mango a Monoi sprchový gel si ale asi nechám až na léto, jsou to fakt takové letní vůně.


Jsem blázen na náušnice, náramky, náhrdelníky a jiná "cinkrlátka" a všichni to vědí, takže jsem pár nových dostala. Největší radost mám z těch hodinek, protože jsem takovéhle dlouho scháněla, ale všude měli silikonový náramek místo kovového.


Asi týden před vánocemi mi odešla žehlička na vlasy, a tak jsem dostala novou. A dokonce jsem s ní více spokojená než s tou předešlou - je pogumovaná, takže jí můžu držet i v místech, kde jsou destičky. Tím mi žehlení ještě více usnadňuje.


Dlouho jsem sháněla černé šaty, které bych mohla nosit kamkoliv i třeba za 5 let. A tyto z New looku mi dokonale vyhovují. Mám z nich velkou radost a už se nemůžu dočkat, až v nich vyrazím třeba na nějaký maturák.


Jen tak na ukázku nějaké oblečení. Kalhoty z H&M z Paříže, dětské zelené tričko s knoflíky a nádherný lososový svetřík od přítele, obojí Takko. Mimochodem už jsem si to všechno stihla "uprasit", když jsem měla u kamarádky čokoládové fondue. :/


Čepice mi přišla úplně dokonale roztomilá, koupila jsem ji v C&A v Paříži, u nás jsem jí myslím neviděla. Kruhovou šálu v trochu nude barvě jsem si také dovezla z Paříže, tentokrát Pimkie. Je nádherně měkoučká, krásně hřeje a už se koukám po nějaké další. Krásné bílé návleky jsou z Takka.


Od brášky jsem dostala nejvoňavější tělový krém, někdy o něm napíšu blíže. A pak už jenom takové drobnosti jako je diář, bez kterého nevylezu z domu, roztomilá svíčka, truhlička nebo třeba usb lampička.

Jaké dárky jste našli pod stromečkem vy? Co bylo pro vás velkým překvapením nebo naopak velkým zklamáním?

4 komentáře:

  1. Zklamání se nedostavilo, ale já se raduju ze všeho :-)
    U mě to byly knížky, oblečení na prkno, co už jsem potřebovala jako sůl, nějaká drobná kosmetika, dvě kruhový šály (takže doufám, že zase začne mrznout!), ponožky, tři kalendáře (:D), CD, těžítko, náušnice, elektrickej křeček (nejlepší! :D), plyšový bačkory (taky nejlepší :D).
    Jinak čepice je supr, ale možná tě zklamu, teď jsem podobný začala vídat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Elektrickej křeček? :D takovej ten "zou zou" křeček? :D Jooo na bačkorky jsem zapomněla. :(
    A s těma kruhovejma šálama s tebou souhlasim, protože v pátek jsem myslela, že se v ní uvařim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, přesně ten :-D Je to nejlepší, celý prázdniny si povídám s křečkem :-D
      Hele teď jsem četla "zima se odkládá, mrznout nezačne ani po Novém roce" a myslela jsem, že pošlu celej ČHMÚ do prdele, já chci mráz a nosit svoje šály! :-D

      Vymazat
    2. Ty seš blázen :DD Já je budu nosit, ikdyž nebude mráz :D

      Vymazat