29.12.12

Jak pečuji o smíšenou pleť

Jak jsem tak mezi slečnami různého věku zjistila, smíšená pleť je poměrně dost častá. Proto bych vám chtěla dát pár tipů, jak smíšenou pleť čistit. Určitě má každý jiné návyky, co se této péče týče, ale třeba vás navedu na něco nového. :)


Nejdříve začneme samozřejmě odlíčením. Na to momentálně používám čisticí vodu s pumpičkou (250 Kč), někdy i dvoufázový odličovač očí (69 Kč), obojí Douglas + odličovací tamponky (nejradši mám tyhle od Baley, k smrti nesnášim tamponky Bel). Voda krásně smyje všechen make-up, včetně toho očního. Dvoufázový odličovač mě po předchozích zkušenostech hodně potěšil - není příliš mastný, hned se vsákne a oči nádherně odlíčí. A miluju tu Douglasovskou vůni!


Samotné čištění u mě začíná použitím čistící emulze od Oriflamu z řady Optimals (momentálně 179Kč, ale ceny se neustále mění). Napěním, smyju, hotovo. Emulze vlastně odstraní poslední "zažrané" zbytky líčení, na které byl odličovač krátký. Potom použiju čistící gel od Avonu s tea tree a okurkou (většinou tak kolem 79Kč) a navrch pleťové mýdlo Pure nature s tea tree a rozmarýnem od Oriflamu (momentálně za 79Kč). Obojí krásně voní, mýdlo pleť i hodně zmatní a trošku vysuší, ale o to nám přece u smíšené pleti jde.


Zhruba 2x týdně používám jílovou masku od Oriflame (149Kč), která z pleti opět krásně "vysákne" přebytečný maz. Jen 1x týdně používám peeling s pumpičkou, také Oriflame (momentálně 199Kč), protože mastící se pleť by se neměla moc dřít. 


Každý den před spaním použiju pleťový krém, opět s tea tree a rozmarýnem od Oriflame (v této době 79Kč), ze stejné řady jako je mýdlo. Používám ho už cca od dubna a ne a ne ho dopotřebovat. Jsem s ním spokojená, krásně voní a pleť je po něm opravdu lepší. Mám ale v plánu vyzkoušet ještě jiné krémy.


A teď největší bomba - hrozně dlouho sem řešila co s černýma tečkama. Žádné gely ani strahávací pásky k tomu určené nepomáhaly. A pak sem u Moory přišla na skvělou a navíc českou věc - sypký francouzský jíl od Nobilis Tilia. Rozděláte si ho trošku s kapičkou vody, nanesete na obličej, na to igelit, protože to musí schnout 45 minut, a ikdyž vypadáte jak totální idiot, černé tečky cca na 14 dní zmizí. Tohle velké balení jsem koupila v Biooo v Kotvě asi za 200Kč.


Používám taky Biosil, což je doplněk stravy, který teda beru spíš kvůli nehtům, ale účinkuje i na pleť a na vlasy. Lahvička za cca 66Kč vám vydrží dva měsíce, takže to určitě není špatná investice, ikdyž by nebyly účinky tolik patrné. Koupíte ho v každé lékárně.


Pokud vás zaujal některý z výrobků Oriflame nebo Avon, můžete objednávat u mě.

Jak pečujete o svou pleť vy?

4 komentáře:

  1. Jakožto majitelka extrémně suché pleti jsou pro mě peelingy nebo masky věc zapovězenou, takže hlavně hydratuju krémama. Předpokládám, že takhle obsažný článek o suché pleti tu asi nebude, že :-D škoda. Ale jinak se mi to líbí, asi bych i něco vyzkoušela, kdybych měla taky smíšenou pleť :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hydratace je důležitá u každý pleti :) a mam doma plnou krabici hydratačních masek jestli chceš...přinesl je táta z práce, ale mě to moc nevyhovuje a máma to nepoužívá, takže ti klidně nějakou zanecham (jsou to takový ty v pytlíčkách).
    To asi bohužel ne no :D můžu zkusit někde něco vykoumat a sepsat to, ale rozhodně to nebude z mých zkušeností :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus mi přinýst třeba jen jednu, zkusila bych, co to udělá. Zatím mi všechny masky akorát nadělaly na ksichtě paseku :-D :-)
      Ale děkuju za nabídku :-)

      Vymazat
    2. Když na to nezapomenu :) kdyžtak se připomeň... uvidíš no :)

      Vymazat