22.12.12

Připravit, pozoor, teď!

Hezký sobotní večer přeji :)

Už i já jsem se nechala unést a rozhodla jsem se přidat do blogerského světa. Dříve jsem sice asi tři blogy měla, ale to mi bylo asi 13 a moje blogy absolutně postrádaly smysl. Ale asi před měsícem a půl jsem byla nemocná, nějak jsem se z nudy dostala k současným blogům a pořád je musela číst, až jsem si řekla, že by nebylo úplně tak špatné se do tohohle světa vrátit. A tentokrát aspoň trošku se smyslem.

Ráda bych na svém blogu psala recenze na spíše cenově dostupnější kosmetiku, o oblečení, tancování, cvičení a posilování a prostě o životě. Doufám, že to vyjde tak jak si představuji a že se vám tu bude aspoň trošku líbit. :)
A možná bych vám taky mohla říct něco o sobě, co?
Táákže...jsem úplně normální, skoro plnoletá studentka gymnázia kousek od Prahy. Tancuju závodně hip hop a jako každá normální holka jsem úchylná na kosmetiku, oblečení a různý doplňky (zvlášť třeba náušnice).

Snad vám tedy padnu alespoň některými články a tématy do noty. :)
Už zítra se můžete těšit na první článek.

4 komentáře:

  1. "a jako každá normální holka jsem úchylná na kosmetiku"... Tak to ti teda, Pájo, děkuju :-D Chceš říct, že nejsem normální? ;-)

    P.S. Zruš tu prosím u těch komentářů ty číselné kódy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé tak jsem to rozhodně nemyslela :D Ale tak taky nejseš úplnej kosmetickej analfabet, ne? Myslim tim, že víš, že krém na obličej patří na obličej a ne na nohy, jako to jedna moje nejmenovaná kamarádka dělá. :D
      Já je tu třeba nemám :-O a nevim úplně jak s nima pryč :(

      Vymazat
    2. Né, to zas ne :-D Ale kdybys mě teď přes svátky viděla, jak se učím dělat tekutý linky, možná bys změnila názor a označila mě za analfabeta :-D

      Hele vypne se to v: nastavení - příspěvky a komentáře - zobrazit ověřování pomocí slova
      (myslím) :-)

      Vymazat
    3. no tak vidíš :D ale tak ty linky mi taky třeba trochu trvaly :) to asi každýmu...jde o zvyk :)

      Jooo super, děkuju :) už by to mělo být v pořádku.

      Vymazat