07.05.14

Super řasenky do stovky

Upřímně v drogerce vždycky kolem stojanu Miss Sporty projdu, jako by tam nebyl. Nějak mě odrazuje, působí na mě lacině, možná i víc než Essence. Tyto řasenky jsem dostala jako dárek k narozeninám a fakt lituju, že jsem o ně v drogérii ani okem nezavadila. Jsou totiž naprosto skvělé!


Lash millionaire all in 1 mascara - Miss Sportyseženete v běžných drogériích asi za 90 Kč

Byla jsem vůči ní dost skeptická, ale velmi příjemně mě překvapila a klidně jí můžu pasovat na nejlepší řasenku jakou jsem kdy měla (a předčila i všechny maybellinky). Má kartáček z klasického materiálu se štětinkami, ne ten umělohmotný, což je rozhodně super. Tvar má jako přesypací hodiny, ale o trochu méně než třeba Seduction Codes od Astoru. Velikost kartáčku je tak akorát, takže se hodí i pro menší oči. Dobře se s ním malují i spodní řasy. Výsledek je naprosto úžasný! Bez řasenky mám řasy takové nijaké, s touto řasenkou si připadám jak mrkací panenka. Zdá se mi, že i trochu zahustí. Bohužel ale malilinko slepuje, ale to se dá hravě zvládnout pomocí pročesávacího kartáčku. Neobtiskává se ani neopadává. Je to hotový poklad a myslím si, že za tu cenu, by ji měla zkusit každá slečna!


Just clear mascara - Miss Sporty
v běžných drogeriích, cenu bohužel nevím

Pod černou řasenku a na zafixování obočí jsem zvyklá používat průhlednou řasenku, přijde mi to vůči řasám takové šetrnější. Díky tomu, že ji používám i na řasy je z ní už pěkné blátíčko, takže jsem ráda, že jsem vám to stihla vyfotit dříve. Není moc mokrá, kartáček je opět se štětinkami. Na tomto produktu asi není co zkazit, takže je poměrně jedno, jestli si koupíte tuhle nebo variantu třeba od Essence (kterou jsem mimochodem taky měla a taky je super). Každopádně vám ji mohu doporučit ať už pro zafixování obočí, jako bázi pod řasenku nebo třeba i pro přirozené jen lehké zvýraznění řas. 


A výsledek?


Používáte taky pod běžnou řasenku tu průhlednou?
Máte nějaký tip na podobně levnou řasenku?

Žádné komentáře:

Okomentovat