08.05.14

Spotřebováno za duben

V dubnu jsem se opět snažila pilně spotřebovávat výrobky a docela se mi to zase nakupilo. Včetně vzorečků jsem spotřebovala 15 výrobků. Tak se na to vrhnem!


Krém na ruce Avon care z vánoční kolekce
Musím říct, že krémy od Avonu jsou fakt absolutně nejlepší! Pěkně se vstřebávají, ruce opravdu hydratují a stojí pár korun. Teď mám na nočním stolku vanilkový a až ho dopotřebuji, koupím si od Avonu rozhodně další. Vřele doporučuji!

Tělové spreje Avon - Brusinka se skořicí a třešňový květ
Myslím, že tyto spreje asi nemusím představovat. Používám je už několik let, voní skvěle, ale tedy rozhodně plnohodnotně nenahradí parfém. Vždy si jich v akci nakoupím horu, takže nelze pochybovat o tom, jak moc je miluju. Doporučuju všem!

Hřebíčková pleťová voda Nobilis Tilia
Koupila jsem si ji na doporučení od Lily. Velmi se hodí pro problematickou pleť, používala jsem ji vždy ráno před nanášením makeupu. Je vážně super, až dopotřebuji svoji současnou, určitě ji zase koupím.

Sprchový gel Dermacol Aroma Ritual s vůní třešní
Učaroval mi na první přičichnutí, ke konci už mě ale fakt ta vůně štvala. Znova bych si ho asi nekoupila, ale jiným vůním bych se nebránila.

Šampon Fresh It Up od Schaumy
Psala jsem o něm zde. Splňoval to co měl, prodloužil dobu mezi mytím vlasů, protože se méně mastily. Nejspíš ho někdy pořídím znovu.

Tělové máslo cukrová pusinka od Baley
O tom jsem pro změnu básnila tady. Bylo pěkně hutné, přesto se dobře vsakovalo a pokožka po něm byla taková napapaná. Za vůni citronů dávám ještě bod navíc. Škoda, že už se nevyrábí. :(

Odličovací ubrousky Rival de Loop
Tisíckrát lepší ubrousky než ty od Baley, po kterých mě nehorázně pálily oči. A přitom jsou za stejnou cenu. Na cesty nebo rychloodličování rozhodně velmi dobré, ale na pravidelné denní odličování to rozhodně není.

Nálepky na nehty Sally Hansen
Kupovala jsem u Plum, byla to zebrovaná verze. Aplikace mi sice zabrala víc času než jsem předpokládala, ale efekt byl vážně skvělý! Možná někdy pořídím znovu.


Linky ve fixu Master Precise od Maybelline
Linky ve fixu jsou podle mě mnohem lepší než ty klasické tekuté, lépe se mi s nimi manipuluje. Tyhle byly zezačátku vážně super, ale brzy přestaly být tolik černé, už jsem musela linku překreslovat víckrát. Znovu si je asi nekoupím.

Tužka na obočí Essence
Hned jak jsem ji dodělala, koupila jsem si další, protože je vážně super, máte s ní obočí v mžiku upravené a ta barva mi navíc krásně sedí. Brunetkám určitě doporučuju!

Další vzoreček báze pod make-up od Sephory mě akorát utvrdil v tom, že si ji vážně musím koupit. Tělové mléko od Playboye překrásně voní a je velmi příjemné, já mám ale zásobu mazadel tak na rok dopředu, takže se pokusím udržet se a nekoupím si ho, ikdyž mě to mrzí. Vůni Paradise od Oriflamu jsem si zamilovala hned jak vyšla, ale parfémů mám taky dost, takže opět koupi zatím nezvažuji. A pleťový krém od Nivey sice pěkně voní, ale absolutně není pro můj typ pleti. Takže bohužel.

Máte zkušenosti s některým z těchto výrobků? Určitě se podělte o váš názor. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat