27.05.14

Fuchsiová whisperska + akce

Vzhledem k akci, která probíhá v Rossmannu mi přijde vhodné se konečně dokopat k recenzi, kterou jsem chtěla napsat už dlouho. O color whispers už jste určitě četli milionkrát, já bych vás chtěla obohatit o můj pohled na tento rtěnko-balzám. Narozdíl od valné většiny jiných blogerek ale není negativní.


Whispersku mám v odstínu Faint For Fuchsia. Jak už název sám napovídá, jedná se o fuchsiovou barvu, která je na rtech na to, že je to rtěnko-balzám a tím pádem by měl být míň pigmentovaný poměrně křiklavá. Posuďte sami.


Každopádně je to barvička skvělá především na jaro a léto. 


Na rtech je příjemná, nevysušuje je, lehce hydratuje. Od rtěnko-balzámu samozřejmě nemůžeme očekávat plnou hydrataci, když má také funkci rtěnky, proto mi na tom nepřijde nic špatného. Když nebudete pít a jíst vydrží na rtech klidně 2 hodinky, což je podle mě celkem dostačující.
Obal je stejný jako u jiných rtěnek od Maybelline, jen je protáhlejší a užší. Některým slečnám se to hnusí, mně osobně nijak nevadí, protože víčka jsou barevně sladěná s obsahem, a tak můžu jednoduše rozpoznat odstín (mám sice jen jednu, ale kdybych jich měla víc, tak se to určitě hodí).


Normálně ji seženete asi za 140 Kč, do konce května je v Rossmannu v akci za 99 Kč. V nabídce je samozřejmě spousta odstínů. 


Nevím, jestli jsou u nás všechny tyto odstíny, ale myslím, že většina ano. Mně osobně by se moc líbila ještě třeba Who Wore It Red-er, CherryOn Top a Lust For Blush.

Ještě jednou Faint For Fuchsia

Máte také nějakou Color Whisper? Jak jste s nimi spokojené?

1 komentář: