11.09.13

Pieces of summer holiday

Dnes nás čeká random fotek, takové střípky z mého léta. Nejsou tam zachyceny všechny události, ale většinu jsem asi vyfotit zvládla. Pojďme tedy na léto společně zavzpomínat. :)



konečně jsem našla colu s mým jménem
dostala jsem brýle
zaskákala si na trampolíně, kterou jsme dostali za vysvědčení
konečně jsem taky domluvila miláčka, aby se na fotce usmál :D



s miláčkem na šlapadle
výborný tortilla chips
západ slunce na Slapech
skvělý Dr.Pepper



byla jsem na tanečním soustředění
taky jsem byla vedoucí na táboře
a měla jsem úžasný holčičky <3



koupila jsem si v Sephoře dokonalej lak na nehty
pila jsem Sex on the beach a Cosmo
a pořádně jsem si nakoupila za peníze z brigády
Jak jste letos strávili prázdniny vy?

P.S. Líbí se vám takovéhle random články?

1 komentář: