09.09.13

Homemade müsli

 Dneska tu mám pro vás na tomhle blogu něco trochu netradičního, a to recept. Bude to recept na domácí zapečené müsli, který jsem našla zde. Je to rychlý recept za minimum peněz a zvládne ho opravdu každý.

Budeme potřebovat:

  • ovesné vločky (já použila asi 200g)
  • 4 lžičky medu
  • 3 lžičky oleje
  • další přísady, dle vaší chuti (u mě co jsem zrovna doma našla - cornflakes, kokos a sušený ananas, který jsem nakrájela na kousky)



Všechny přísady pěkně pohromadě.
Med rozehřejeme, smícháme s olejem a poté přidáváme ostatní suroviny. Celou směs nasypeme na plech nebo zapékací misky,
kam jsme si dali předtím pečící papír. Mezitím si troubu předehřeje na 180°C. Pečeme asi 20-30 minut, občas promícháme, aby se nám müsli nespálilo.


Po upečení
Müsli je opravdu krásně křupavé, nádherně voní a moc mi chutná. Už ho asi nebudu kupovat a budu si dělat jen tohle domácí. Vážně to někdy zkuste, nezabere to moc času a určitě budete spokojeni. 


Müsli v akci


1 komentář: