27.04.14

Pozor pozor, elfí akce!

Ještě dneska a zítra do půlnoci platí na www.elfkosmetika.cz údajně největší slevová akce!

  • 10% sleva na limitky a kolekci minerals
  • 20% sleva na studio
  • 30% na essentials
A co že jsem si objednala já?


Gelovou řasenku na obočí a řasy - moje čirá řasenka od Miss Sporty už mi pomalu dochází


All Over Color Stick v odstínu Lilac Petal - slyšela jsem o něm ve videu od Kristýny z In Your Face a chtěla jsem ho taky vyzkoušet


Balzám na rty Vanilla Creme - balzámů není nikdy dost


Matující papírky - ty už jsem dvakrát měla a jsem s nimi velmi spokojená


štětec na make-up 


Pastelka na rty v odstínu Pink Umbrellas - opět jsem o nich slyšela u Kristýny

Každá z těchto věcí stála po slevě 27 Kč, pastelka na rty stála 53 Kč. Určitě si taky něco objednejte, za ty peníze je to super.

P.S. Všechny fotky jsem čerpala z eshopu elfkosmetika.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat