18.04.14

Plátýnková maska Missha

Už dlouho jsem chtěla plátýnkovou masku vyzkoušet. Bráška vyslyšel moji prosbu a dal mi tuto masku od Misshy z řady Pure Source s aloe vera. Koupit ji můžete tady za 47 Kč i ve variantě s granátovým jablkem. Nečekala jsem žádné extra účinky, ale těšila jsem se na pořádný relax.


Maska je z bavlny a je naložená v jakémsi roztoku, který obsahuje výtažky z aloe vera. Má pleti dodat svěžest a hydratovat ji. Svěžest jí rozhodně dodala, ale hydratační účinky jsem teda moc nezaznamenala. Nicméně je velmi příjemná. Maska má vystříhané otvory na oči, nos a pusu a je částečně nastříhlá i po obvodu, takže sedí každému tvaru obličeje. Aplikuje se na čistou pleť, nechá se působit 15-20 minut, po sejmutí jen vmasírujete do pleti roztok, který vám na ní zbyl. Když masku schováte opět do sáčku, můžete ji ještě použít. Je doporučeno ji používat maximálně 2x až 3x týdně.
Určitě bych někdy ještě ráda vyzkoušela jiné varianty, třeba i od jiných značek.


Musela jsem vám vyfotit, jak to vypadá na pleti, fakt jsem se nasmála. :D

Zkoušely jste někdy vy nějakou plátýnkovou masku? Máte nějakou, kterou byste mi doporučily?

Žádné komentáře:

Okomentovat