10.04.13

Jarní limitka od Essence

Já nevím jak vy, ale já limitky od Essence prostě miluju! Vždycky je v nich nějaký nápad, jsou témeticky zaměřené a většinou hrozně roztomilé. Už několik dní můžete v drogeriích potkat limitovanou edici Floral Grunge, ze které dýchá jaro. Dýchlo i na mě, a tak jsem si musela samozřejmě něco z této limitky pořídit.


Celá limitka obsahuje čelenku, tetování, pudr na vlasy, nalepovací linky, oční stíny, laky na nehty, tvářenku a sety lesků na rty. Sety s lesky byly hodně roztomilé, ale těch mám spoustu, nakonec jsem si tedy vybrala mátový lak na nehty a tvářenku.


Snad nejhezčí mint lak na nehty, který jsem v drogerkách viděla! Jediné co mě naštvalo a všimla jsem si toho až u lakování, jsou drobné třpytky (nechápu proč to pořád do všeho cpou), které nejsou naštěstí skoro vůbec vidět. Jestli ho ještě nemáte, určitě pro něj běžte. :)


Tvářenka má příjemnou korálovou barvu. Odstín se spíš podobá té fotce vpravo. Pigmentace je možná až moc velká, nečekala jsem, že bude opravdu tak sytá, a tak jsem to s ní napoprvé trochu přehnala. Taky trochu moc práší, ale co bychom chtěli od tvářenky za 60 Kč, že. :)

Co vy, ulítáváte taky na limitovaných edicích ať už se jedná o kosmetiku nebo třeba o jídlo? Pořídili jste si něco z této kolekce?

2 komentáře:

  1. Já už jsem tuhle limitku viděla, a nezaujalo mě nic.

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda, že na limitkách od Essence celkem ulítávám, protože mi přijde, že za tu cenu můžu více experimentovat, navíc jsem ten sentimentální typ, který zbožňuje všechny malé, ale roztomilé blbůstky. Mám doma tu čelenku a je fajn :) Dále uvažuji o té tvářence, i když na tu bych potřebovala trochu jarní nálady. Taky ty lesky vypadají hrozně roztomile a určitě se hodí do kabelky.. :)

    OdpovědětVymazat